viernes, 25 de diciembre de 2009

Intervenció de síntesi

Bé, l’ultima entrada al bloc després de tres mesos que han passat bastant ràpid. Quan a la primera classe de l’assignatura vaig veure que era a l’aula d’informàtica, la veritat és que pensava que no seria gaire difícil ja que creia que el tema d’ordinadors el dominava bastant. Em va bastar la primera activitat(Què no sé?) per adonar-me que no era així.

Quan el Jordi va explicar que hauríem de crear un bloc i actualitzar-lo sovint no ho vaig agafar amb molta il·lusió perquè mai havia tingut un bloc, i no sabia ni posar fotos,vídeos,etc..Però amb el pas dels dies i de totes les pràctiques explicades i fetes a classe crec que al final he seguit un bon ritme d’actualització.

Les dues entrades que m’agradaria destacar del meu bloc són la de Google Docs i el vídeo del resum de la setmana d’activitats.

La pràctica de Google Docs primer perquè no el coneixia i em va semblar molt interessant la pràctica a classe, com podíem fer entre diferents persones a la vegada un mateix document o presentació i després fer un formulari i comprovar els resultats, i segon, perquè m’ha servit molt durant la resta del semestre, ja que mitjançant el Google Docs vaig poder fer la presentació del treball d’educació física ja que per fer el treball vam decidir fer un wiki i també ho vaig fer servir per fer el treball de territori ja que amb els companys hi havia incompatibilitat d’horaris.

I el vídeo del resum de la setmana d’activitats perquè encara que coneixia el Movie Maker, mai havia fet un vídeo, i aquest el vam fer en grup i potser no esta perfecte però era el primer que fèiem i només era un recull de fotografies, que a més, recollia una setmana en la qual m’ho vaig passar molt bé amb els companys.

Per finalitzar dir que sóc conscient de tot el que he aprés però més encara del que hem queda per aprendre.

BON NADAL!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario