martes, 15 de diciembre de 2009

Valoració Blocosfera

El nostre grup ha escollit el tema del JOC.

Nosaltres vam crear un bloc conjunt “Recopilació de jocs infantils” i vam anar fent entrades sobre el joc que anàvem enllaçant a les pàgines web d’on trèiem l’ informació. Més tard, quan ens vam adonar de que allò que estàvem fent no era blocosfera, ja que no hi havia connexió entre blocs, vam decidir eliminar el bloc. Una vegada ho vam entendre, vam començar de nou.

La Marta va fer una primera entrada sobre el joc i la seva importància per aprendre, junt amb un vídeo del youtube. Jo vaig fer una entrada al meu bloc sobre els jocs online, i vaig decidir deixar-li un comentari a la Marta per si volia donar-li un cop d’ull. La Marta, en veure la meva entrada, li va comentar a la Júlia, que havia fet un altre entrada, sobre el que jo havia posat al bloc, així la Júlia també va poder veure sobre els jocs online. La Laura també va fer una entrada al seu bloc i també li vam comentar perquè pogués visitar la resta de blocs. Per últim, l'Alexandra em va deixar un comentari amb un enllaç a un vídeo interessant del youtube sobre el joc heurístic.

Així doncs, a partir dels comentaris i enllaços entre blocs, al final hem aconseguit crear una blocosfera.

No hay comentarios:

Publicar un comentario